آرامشآرامش برای همهآرامش درونآموزشجملات تاکیدیخودسازیقانون جذبمثبت اندیشیموفقیت

جملات تأکیدی مثبت روزانه

جملات تأکیدی مثبت روزانه یکی از قوی ترین راه ها برای برنامه ریزی مجدد ذهن ناخودآگاه است. همانطور که در مقاله معجزه عبارات تأکیدی گفته شد، ضمیر ناخودآگاه انسان ، مسئول رسیدن فرد به اهدافش می باشد. پس باید با برنامه ریزی صحیح و منظم اهداف خود را به ضمیر ناخودآگاه دیکته کنیم تا به مرور زمان ملکه ذهن شود و ما را به خواسته هایمان برساند. ضمیر ناخودآگاه به کمک قانون جذب ما را به اهداف مان می رساند.

جملات تأکیدی مثبت روزانه به شما کمک می کند تا با گول زدن ضمیر ناخودآگاه به اهدافتان برسید. زمانی که شما جملات تأکیدی مثبت روزانه را به طور منظم و دقیق تکرار می کنید، کم کم ذهن ناخودآگاه شما می پذیرد که شما باید در آن جایگاهی باشید که در جملات تأکیدی مثبت خود بیان می کنید.

مثلاً اگر به دنبال جذب عشق هستید، باید به طور مرتب از جملات تأکیدی برای رسیدن به عشق استفاده کنید.

پس همیشه مراقب جملات منفی که گاهی با تأکید بیان می کنید و اصلاً مثبت نیستند باشید، شاید با بیان کلامی که از روی عصبانیت و ناراحتی بر زبان جاری ساخته اید، خود را به جایگاهی که هیچ علاقه ای به آن ندارید برسانید. بهترین زمان برای نوشتن و گفتن جملات تأکیدی مثبت روزانه ؛ ابتدا ، زمانیست که از خواب بیدار می شوید و هنوز در حالت آلفا (حالتی بین خواب و بیدار) هستید و دیگری زمانی است که می خواهید بخوابید و بین خواب و بیداری سیر می کنید.

در این لحظات جملات تأکیدی مثبت روزانه را بخوانید و بنویسید. ضمیر ناخودآگاه شما بهترین فرمانبرداری را در این لحظات از شما دارد. غول کوچک و بیشعور درون، آماده است تا شما رو پله به پله ، به خواسته تان نزدیکتر کند. پس اگر جملات تأکیدی مثبت روزانه را از حفظ نیستید، در زمان بیداری جملات مثبتی که حس خوبی به شما منتقل می کنند، را یادداشت کنید و در حالت آلفا از روی آن ها بخوانید و بنویسید.

توصیه می کنم که در وقت خواب، ابتدا یک مراقبه ساده و کوتاه انجام دهید و بعد از پایان مراقبه جملات تأکیدی مثبت روزانه خود را با صدایی که خودتان می شنوید بخوانید. خواسته خود را مجسم کنید. مطمئناً از حس خوبی که به شما منتقل می شود، ارتعاشی عالی   به کائنات ارسال می کنید و با برنامه ریزی منظم و پشتکار در استفاده از جملات تأکیدی مثبت روزانه به خواسته خود خواهید رسید.

برای مطالعه معجزه عبارات تأکیدی مثبت در زندگی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

معجزه عبارات تاکیدی

بهتر است جملات تأکیدی مثبت روزانه را با لبخند و انرژی مثبت تکرار کنید. هر چقدر انرژی شما بیشتر باشد و حس و حال بهتری در ادای جملات انگیزشی داشته باشید، انرژی ارسالی شما به کائنات بیشتر شده و مطمئناً انرژی مثبت کثیری از هستی دریافت خواهید کرد که می توان گفت، روزی زیبا و رشار از موفقیت را می توانید رقم بزنید.

چگونگی استفاده از جملات تأکیدی مثبت روزانه

1- حداقل روزی سه بار هر یک از جملات تأکیدی مثبت روزانه را تکرار کنید. بهترین موقع ابتدای صبح و قبل از خوابیدن است.

2- استفاده از تعداد کلمات کمتر عبارات تأکیدی عمیق، بهتر از تعداد زیادی از آن هاست که گهگاه تکرار شود.

3- جملات تأکیدی مثبت روزانه خود را با صدای بلند بگویید. اگر نخواستید، می توانید به آهستگی و یا در دل بگویید.

4- چشمانتان را ببندید و هر چه در متن عبارت می گویید تجسم کنید. صحنه را طوری ببنید که انگار همین حالا در جَو آن قرار گرفته اید، درست همانطور که در زندگی واقعی آن را می بینید.

5- صداها را بشنوید، محیط را حس کنید، افراد را ببینید، جملات تشویق آمیز و تبریک آنان را بشنوید. حال و هوای محیط را کاملاً در خودتان ایجاد کنید.

6- احساسی را که در موقع رسیدن به هدفی در شما ایجاد می شود، حس کنید. هر چه احساسات شما قوی تر باشد، تأثیر آن هم قدرتمندتر است.

جملات تأکیدی مثبت روزانه صرفاً باورهای مثبت شما را در مورد خود و زندگی تان تأکید می کند. به طور مثال:

  • در هر کاری که میکنم، موفق هستم.
  • زندگیم سرشار از عشق و زیبایی است.
  • من مورد حمایت و هدایت الهی قرار دارم.
  • من می توانم هر کاری را همراه با موفقیت انجام دهم.
  • من همیشه به راحتی  اهدافم می رسم.

این اظهارات ساده که می خواهید چه کسی باشید و چه حال و هوایی داشته باشید، فوق العاده قدرتمند هستند و کمک می کنند تا باورهای منفی و محدودی را که در گذشته کسب کرده اید، کنار بگذارید و مواردی مثبت را جایگزین کنید.

در واقع افکار منفی قدیمی و ناخودآگاه، از طریق استفاده از عبارات تأکیدی مثبت می تواند به صورت احساسات و تصاویری مثبت و قوی، دوباره برنامه ریزی ذهنی شود.

جملات تأکیدی مثبت روزانه

شما می توانید عباراتی تأکیدی مخصوص خودتان درست کنید و هر روز آن ها را به کار ببرید. تأثیر جملات تأکیدی مثبت روزانه با خواندن و تکرار چند بار در روز به بالاترین حد می رسند. عزمی راسخ داشته باشید. معمولاً سی روز طول می کشد تا الگوهای تفکری و ذهنی خود را از مجدداً برنامه ریزی کنید. جملات تأکیدی مثبت روزانه خود را با احساس و صدای بلند بگویید تا احساس برانگیخته شده ی خوبی را تجربه کنید.

حتی برای قوت بخشیدن به نتایج، می توانید در آیینه نگاه کنید و عبارات را تکرار کنید. تأیید کنید که شما چقدر معرکه هستید و چقدر زندگی تان عالی است. آن را حس کنید، باورش داشته باشید و با تمام وجود آن حس را در خودتان به وجود بیاورید. با این کار در واقع نگرش ها و افکاری مثبت را هر چه قوی تر وارد نظام باوری خود می کنید و ملکه ی ذهنتان می شود.

شما می توانید جملات تأکیدی مثبت روزانه را برای رسیدن به عشق، ثروت ، موفقیت  و هر هدفی که مد نظر شماست به کار ببرید.

موارد زیر را پیشنهاد می کنیم:

جملات تأکیدی مثبت روزانه برای رسیدن به عشق

جملات تأکیدی مثبت روزانه برای رسیدن به ثروت

جملات تأکیدی مثبت روزانه برای رسیدن به موفقیت

این جملات تأکیدی مثبت روزانه ، امید و انتظاری مثبت ایجاد می کنند که شما به اهداف خود نائل خواهید شد و باعث افزایش علاقه و انگیزه تان برای اقدام روی اهداف و رویاها می شوند.

علاوه بر این، جملات تأکیدی مثبت روزانه کاری بسیار شگفت آور انجام می دهند. آن ها در اصل سیستم فعال پیچیده ی ذهن را دوباره برنامه ریزی می کنند تا شما از منابعی که بر سر راهتان قرار می گیرند تا به اهدافتان برسید، آگاهی یابید.

 

لطفا پس از مطالعه نظر خود را در مورد این مقاله بنویسید. با تشکر مدیریت سایت

4.6/5 - (163 امتیاز)
بنر تجربه

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. سلام. من سه تا عبارت تاکیدی دارم، برای سه چیز مختلف، چطوری تکرار کنم؟ هر سه تا رو طی یک روز بگم، یا هر روز یکی از اونها رو بگم؟

  2. درود

    دوستان, در این سایت موارد بسیار مفیدی را مشاهده کردم. خود من سال هاست در این مسائل دستی دارم و به بیشتر خواسته هام رسیدم. طبق نوشته های دوست خوبمون در سایت و ارائه راهکارهای ایشان, مطمعنم شما هم میتوانید به خواسته هایتان برسید. با اجاره از دوست عزیزمون میخوام فقط دو نکته را که خودم تجربه کردم را در ارتباط با تمارین ذکر شده در سایت اضافه کنم. اول اینکه بهمراه تکرار با صدا پیشنهاد میکنم جملاتتان را نیز 10 تا 20 مرتبه مکتوب کنید. و دوم اینکه سعی کنید جملات تاکیدی را مقابل آینه بیان کنید. موفق و پیروز باشید

  3. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بهترین ها
    از صمیم قلب برای تک تک شما دوستان عزیز بهترین ها رو از خداوند بزرگ خواهانم و یه زندگی پر از امید و انگیزه رو براتون آرزو دارم از خداوند بزرگ میخوام شما ها رو محکوم به یک زندگی فوق العاده زیبا کنه.
    در در پناه خداوند بزرگ و مهربان باشید

  4. خیلی عالی بود
    یک دنیا سپاسگزارم
    من ۱۴سال پاکی NAدارم چند سال مراقبه بزور کردم
    الان احساس میکنم نیاز شدید به مراقبه و سبک و روش خاص دارم لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز
      واقعا بهتون تبریک و احسنت میگم
      میتونید از پکیج جامع و کامل مراقبه استفاده کنید
      لینک صفحه محصول رو براتون میزارم
      سوال دیگه ای هم داشتید خوشحال میشم راهنمایی تون کنم
      پکیج جامع آموزش مراقبه و مدیتیشن

      1. باسلام و احترام
        خیلی خیلی ممنونم که این همه راهکار که ادم خیلی ساده و بدون از پرداخت هر هزینه سنگینی به یک ارامش فوق العاده برسه و اینکه چقدر احساس میکنم بخدای احد و واحد خودم نزدیکتر شدم ارزوی زندگی سرشار از موفقیت و موقعیتهای توپ و ایده ال برایتان دارم و تشکر خاص و ویژه برای مدیران این سایت محترم خدا خیرتان بدهد ای انسانهای نیکوکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا