آرامش برای همهآموزشثروتجذب ثروتخودسازیموفقیت

تاثیر تلقین بر ضمیرناخودآگاه

تلقین بر ضمیرناخودآگاه _ تلقین به خود مفهومی است که ارتباطی میان ذهن خودآگاه و ناخودآگاه برقرار می سازد. تلقین به خود، خود به خود به ضمیرناخودآگاه می رسد و آن را تحت تأثیر افکار قرار می دهد. انسان طوری ساخته شده که می تواند به کمک حواس پنجگانه خود دریافت ضمیرناخودآگاه را کنترل کند. البته این هرگز بدین معنا نیست که همیشه این کار را می کند. در واقع اغلب مواقع آن را اعمال نمی کند، به همین دلیل است که می بینیم جمع کثیری از مردم در فقر و فلاکت زندگی می کنند. ضمیرناخودآگاه را می توان به زمین حاصلخیز تشبیه کرد که اگر در آن بذرهای نامطلوب بکاریم و از آن مراقبت نکنیم، علف های هرز در آن به وفور رشد می کنند. تقلین به خود عاملی کنترل کننده است که انسان به کمک آن می تواند داوطلبانه ذهن خود را با افکاری خلاق تغذیه کند، همان طور که می تواند افکاری با طبیعت مخرب را در زمین حاصلخیز خود کشت نماید.

پول را لمس کنید

 

پول را در دست های خود ببینید و آن را احساس کنید

سعی کنید که همه روزه دوبار با صدای بلند، قصد خود را برای تحصیل پول بخوانید و خود را ببینید که به این پول رسیده اید. با تبعیت از این دستورالعمل، شما میل خود را مستقیما به ذهن ناهوشیارتان با ایمانی راسخ مخابره می کنید. اینگونه در خود عاداتی فکری ایجاد می کنید که می تواند میل و اشتیاق را به معادل پولی آن تبدیل کند.

بنابراین به خاطر داشته باشید وقتی میل خود را از روی نوشته به صدای بلند می خوانید و برآنید که ذهنیتی در مورد پول در خود ایجاد کنید، خواندن کلمات تنها بی فایده است، مگر آنکه شما احساس یا هیجان خود را با کلمات تان درهم بیامیزید. ضمیرناخودآگاه شما تنها نسبت به افکاری واکنش نشان می دهد که با احساس و هیجان درهم آمیخته باشد. درک نکردن آن تنها دلیلی است که توضیح می دهد چرا بسیاری از کسانی که از روش تلقین به خود استفاده می کنند به هدف های خود نمی رسند. بدانید که کلمات عاری از احساس بر ضمیرناخودآگاه تأثیر نمی گذارند. اگر به ضمیرناخودآگاه خود نفوذ نکنید، اگر نتوانید افکار و احساسات مورد باور خود را به ضمیرناخودآگاه برسانید، نتیجه مطلوب نمی گیرید.

یکی از بهترین راه ها برای تقویت قدرت تمرکز انجام روزانه مدیتیشن می باشد. دو مدیتیشن قدرتمند برای تقویت حافظه و تمرکز برای شما عزیزان آماده شده است. همین حالا بر روی لینک زیر بزنید و این محصول ارزشمند را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

مدیتیشن افزایش تمرکز و حافظه

اگر در شروع کار نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، نومید نشوید. به خاطر داشته باشید که در قبال هیچ، نصیب شما همان هیچ است، امکان تقلب در کار نیست. حتی اگر هم بخواهید به آن نمی رسید. نمی توانید توانایی مطلوبی را به بهای ناچیزی به دست آورید. شما و تنها شما باید تصمیم بگیرید که آیا پاداش آنچه را برایش تلاش می کنید (ذهنیت کسب پول) به زحمتش می ارزد یا نه. توانایی استفاده از اصل تلقین بر ضمیرناخودآگاه تا حدود زیاد بستگی به توانایی تمرکز کردن روی یک میل شخصی دارد؛ آنگونه که این میل و اشتیاق به وسواس سوزان در شما تبدیل گردد.‌

تقویت تمرکز

 

تقویت تمرکز

وقتی نخستین گام را بر می دارید و بر آن می شوید که رقم پولی مورد نظرتان را مشخص سازید، لحظاتی به این رقم بیندیشید. چشم های تان را ببندید و بکوشید که ظاهر ذهنیت پول مورد نظر را در ذهن خود ببینید. دست کم روزی یک بار این عمل را تکرار کنید. خود را ببینید که پول مورد نظر را به دست آورده اید. در اینجا با حقیقتی روبرو می شویم. ضمیرناخودآگاه هر دستوری را که همراه با ایمان و باور و عمل به او داده می شود می پذیرد. اما لازم است که این دستورات بارها و بارها به شکل تکرار ارائه شوند تا در ضمیرناخودآگاه جای بگیرند. اکنون زمان آن رسیده که به طور قانونی ضمیرناخودآگاه خود را فریب دهید. کاری کنید که ذهن تان باور کند که می تواند پول مورد نظر شما را به دست آورد. کاری کنید که گمان کنید این پول پیشاپیش انتظار شما را می کشد و اینکه ضمیرناخودآگاه شما باید با برنامه های علمی برای تحصیل پولی که از آن شماست اقدام کند.

اکنون اندیشه ای را که در پاراگراف گذشته خواندید به تصور خود منتقل سازید و ببینید که چگونه به کمک این تصویر می توانید برای فراهم آوردن پول، از طریق تبدیل میل خود به آن برنامه های علمی ایجاد کنید. منتظر یک برنامه قطعی و صددرصد مشخص نباشید. مترصد آن نباشید که برای تبدیل میل خود به پول بی درنگ به برنامه ای مشخص برسید. به جای آن خود را صاحب آن پول ببینید و مطمئن باشید که ضمیرناخودآگاه شما برنامه یا برنامه های مورد نیاز شما را طراحی خواهد کرد. مترصد این برنامه ها باشید و چون آن ها را یافتید، بی درنگ آن ها را به مرحله اجرا بگذارید.

احتمالا برنامه ها به کمک حس ششم به ذهن شما خطور می کنند. حالتی الهام بخش دارند. با این الهام رفتار و برخوردی احترام آمیز داشته باشید و به محض دریافت روی آن عمل کنید. برای به اجرا گذاشتن میل خود برنامه ای قطعی طراحی کنید و بی درنگ آن را به مرحله اجرا بگذارید. زمان تهیه برنامه انباشت پول به استدلال اعتماد نکنید. ممکن است ذهن استدلالی شما تنبل باشد و اگر قرار باشد که تنها به این اعتماد کنید، ممکن است شما را مأیوس کند. وقتی پول مورد نظر را در ذهن تصویر می کنید و آن را با چشمان بسته در ذهن خود می بینید، به این نکته توجه کنید که می خواهید در ازای تحصیل این پول چه بهایی بپردازید و این نکته بسیار مهمی است.

چگونه ضمیرناخودآگاه را تحریک کنیم ؟

اول به مکان آرامی بروید، جای مناسبی برای این مهم می تواند رختخواب به هنگام شب باشد. باید در شرایطی قرار گیرید که کسی مزاحم شما نشود. چشمان خود را ببندید و به صدای بلند مبلغ درخواستی را به زبان آورید و محدوده زمانی تعیین شده برای تحصیل این پول را مشخص سازید. ببینید که برای کسب این دارایی از چه می خواهید مایه بگذارید. وقتی این دستورالعمل را به کار می برید، خود را ببینید که این پول را به دست آورده اید.

 

تحریک ضمیرناخودآگاه

مثلا فرض کنید می خواهید تا اول فروردین سال دیگر، صاحب 50 میلیون تومان شوید و قصد دارید این مبلغ را در ازای خدمات شخصی و با کار فروشندگی به دست آورید. نوشته شما برای رسیدن به این منظور باید چیزی به قرار زیر باشد: «تا اول فروردین سال 1399 من 50 میلیون تومان در اختیار خواهم داشت. این پول در زمان های مختلف و به تدریج به دست من خواهد رسید.» «برای دستیابی به این پول هر چه بتوانم از خود مایه می گذارم. سعی می کنم بهترین خدمات ممکنه را در کار فروش (مثلا فروش اوراق بیمه) ارائه دهم.» «من ایمان کامل دارم که این مبلغ پول را به دست می آورم. ایمان من به اندازه ای قوی است که هم اکنون این پول را در برابر چشمانم می بینم. می توانم آن را با دست هایم لمس کنم. این پول برای انتقال به من مهیاست. برای تحصیل این پول خدمات متقابلی ارائه می دهم. من مترصد برنامه ای هستم که راه انباشت این پول را به من نشان می دهد. وقتی این برنامه را به دست آوردم، براساس آن رفتار می کنم.»

دوم، این برنامه را آنقدر در ذهن خود مجسم کنید تا بتوانید در ذهن پولی را که قصد انباشت آن را دارید ببینید.

سوم، هدف نوشته شده خود را جایی بگذارید که بتوانید آن را در شب و صبح ببینید. آن را قبل از خواب و بعد از بیدار شدن (امواج مغزی در حالت آلفا هستند ) از خواب ببینید؛ آنگونه که در خاطره شما سپرده شود. هنگام اجرای این دستورالعمل به خاطر داشته باشید که از اصل تقلین به خود (تلقین بر ضمیرناخودآگاه) استفاده می کنید و به ضمیرناخودآگاه خود دستور می دهید. به خاطر داشته باشید که ضمیرناخودآگاه تنها نسبت به دستورالعمل هایی که با احساس همراه هستند واکنش مثبت نشان می دهند؛ با این حساب دقت کنید که سفارش به ضمیرناخودآگاه با احساس همراه باشد. بدانید که ایمان و باور مؤثرترین و قوی ترین احساسات هستند. ممکن است در نگاه نخست این دستورالعمل ها به نظر مجرد و انتزاعی برسد. نگران آن نشوید. از راهنمایی استفاده کنید. مهم نیست که این مرحله تا چه اندازه غیر علمی به نظر می رسند؛ مهم این است که اگر این توصیه ها را رعایت کنید، دنیای ثروت و توانگری به روی شما لبخند می زند.

سر قدرت ذهنی

اشخاص از روی عادت به نظریه های جدید تردید می کنند. اما با رعایت دستورالعمل های ارائه شده، شک و تردید شما به باور تبدیل می شود که به شکل ایمان مطلق متبلور می گردد. به اعتقاد بسیاری از فلاسفه، انسان سرنوشت دنیوی خود را مقدر می سازد، اما این فلاسفه به ندرت توضیح داده اند که چرا انسان از این توانمندی برخوردار است. انسان می تواند ارباب خویشتن و مسلط بر محیط خود گردد؛ زیرا می تواند بر ضمیرناخودآگاه خود تأثیر بگذارد. تبدیل اشتیاق به پول مستلزم استفاده از تلقین به خود و تحت تأثیر قرار دادن ضمیرناخودآگاه است. سایر اصول در نهایت ابزاری هستند که می توان به کمک آن تلقین به خود را به کار برد. این نکته را به ذهن خود بسپارید. اینگونه از نقش مهم اصل تلقین بر ضمیرناخودآگاه برای رسیدن به هدف تان مطلع می شوید.

4.6/5 - (119 امتیاز)
بنر تجربه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا