ارتعاشتمرین قانون جذبقانون جذبقوانین کائنات

یک تمرین ساده برای بالا بردن ارتعاش

با کمک این تمرین ارتعاش خود را بالا ببرید

افراد ثروتمند آگاهانه یا ناآگاهانه به واسطه باورهاشون هست که در مدار فراوانی قرار دارند ، اونها باور دارند که پول مایه خوشبختیه و به اون عشق می ورزند. اونها باور دارند پول به آسونی وارد حسابشون میشه و نیاز به تلاش زیادی نیست. این افراد باور دارند که اون مقداری پولی که دارند حق الهی شون هست و خودشون رو لایق ثروتمند شدن میدونن. اونها باور دارند هیچ عاملی، جز خودشون در ساختن پول دخالتی نداره و هر کجا که میرن پول به دنبال اونها راه میفته. انسان با باور قوی به ثروتمند شدن، سلامتی، رسیدن به موفقیت ، عشق و هر چیزی که دلش می خواد ، باعث میشه که ارتعاشش بالا بره و با بالا رفتن ارتعاشش به هر چیزی که می خواد میرسه. اما صرفا اینکه شما چیزی رو درخواست کنید کافی نیست، باید با تمام وجودتون اون چیز رو بخواید، یک تمرین ساده بهتون میگم:

یک قلم و کاغد بیارید و بشینید فکر کنید که در بچگی ، چیزهایی رو که می خواستید چطوری میتونستید بدست بیارید؟

این خواستن، هر چیزی که میخواد باشه مهم نیست، مثلا یک دوچرخه، عروسک، اون چیزی رو که می خواستید با تمام وجودتون میخواستید که بهش برسید. لحظه به لحظه بهش فکر میکردید.لحظه به لحظه به اون خواسته تون ارتعاش ارسال می کردید. و با تمام وجودتون اینکار رو می کردید. اصلا مگر چیزی در این دنیا وجود داشت که مانع رسیدن شما به اون خواسته بشه؟!!!

روی کاغذ چیزهایی رو که تونستید با این ارتعاش بدست بیارید بنویسید. این تمرین جدی بگیرید و حتما انجامش بدید. به شما در مسیر رسیدن به خواسته هاتون کمک می کنه.

(چون با خدا همراهم ، درهای ثروت و فراوانی به روی من گشوده است)، خداوندا سپاسگزارم.

4.4/5 - (45 امتیاز)
بنر تجربه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا