شرایط شرکت در دوره Best Life

دوستان عزیز می توانید در دوره بی نظیر Best Life بدون پرداخت هیچ هزینه ای ثبت نام کنید.

از آنجایی که رسیدن به هر چیزی در این دنیا بهایی دارد و بدون پرداخت بها ارزش واقعی آن درک نخواهد شد، تیم ریلکس سام وان شرایطی را در نظر گرفته تا دوستانی که در حال حاضر از استطاعت مالی کافی برای خرید این دوره برخوردار نیستند هم بتوانند از دوره Best Life استفاده کنند و هیچکس بدلیل نداشتن پول از آموزش محروم نباشد.

دوستانی که قصد شرکت در دوره Best Life را دارند، با انجام کارهایی که به آنها محول می شود بهای این دوره ارزشمند را پرداخت می کنند. البته بدین منظور قوانین تعیین شده باید حتما رعایت شود.

در حال حاظر قیمت اصلی دوره 4/900/000 تومان می باشد که با احتساب تخفیف 51درصدی فقط 2/499/000 تومان می توانید ثبت نام کنید. این تخفیف به مدت محدود می باشد.

جهت شرکت در دوره باید 250 مقاله که موضوع آن به شما داده خواهد شد بنویسید.

قوانین نوشتن مقالات

قوانین نوشتن مقالات

1- هر مقاله باید بیشتر از 2 هزار کلمه داشته باشد. مقالات کمتر از 2 هزار کلمه تایید نمی شوند.

2- حداقل باید 100 مقاله نوشته شود تا ماه اول به شرکتت کننده تعلق گیرد.

3- بابت نوشتن مقالات هیچ هزینه ای به نویشنده پرداخت نمی گردد و فقط به منظور تهیه دوره Best Life ای مقالات توسط شرکت کننده نوشته شده و در اختیار مجموعه ریلکس سام وان قرار می گیرد.

4- تمام مقالات باید بصورت بازنویسی شده یا منحصر به فرد باشند و به هیچ وجه کپی برداری نشده باشند.(مقالات کپی شده مورد تایید نخواهند بود)

5- تمام حق و حقوق انتشار مقالات بصورت کامل متعلق به مجموعه ریلکس سام وان می باشد و هیچ شخص یا شرکتی اجازه و امکان انتشار آن را ندارد.

6-

دکمه بازگشت به بالا