آرامشآرامش درونآموزشارتباط با خداچله شکرگزاریخرید کتاب چله شکرگزاریشکرگزاریکتاب چله شکرگزاریکتاب چله شکرگزاری بهرام بهاریکتاب شکرگزاری بهرام بهارینتایج کتاب چله شکرگزارینظر خریداران کتاب چله شکرگزاری

چله شکرگزاری چیست

چگونه چله شکرگزاری را انجام دهیم

چله شکرگزاری چیست و چگونه انجام می شود ؟

چله شکرگزاری برای ازدواج چگونه است ؟

آیا چله شکرگزاری برای جذب ثروت تاثیرگذار است ؟

چله شکرگزاری چیست ؟ _ شکرگراری یک فعل معنوی است که در برخی ادیان و فرهنگ‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، به خصوص در آموزه های اسلامی.

این مفهوم به معنای ابراز سپاس و تشکر از نعمت‌ها و بخشش‌هایی است که فرد از سوی خداوند دریافت کرده است.

در اسلام، شکرگزاری یکی از ارزش‌های مهم دینی محسوب شده و بسیاری از آیات قرآن کریم به شکرگزاری اشاره دارند.

خداوند بارها در قران کریم ما را به شکرگزاری فرا خوانده و آن را از علل های اصلی جذب نعمت بر شمرده است.

خداوند در سوره ی لقمان، آیه ی 12 می فرماید:

«وَ لَقَدْ آتَيْنا لُقْمانَ الْحِكْمَةَ أَنِ اشْكُرْ لِلَّهِ وَ مَنْ يَشْكُرْ فَإِنَّما يَشْكُرُ لِنَفْسِهِ وَ مَنْ كَفَرَ فَإِنَّ اللَّهَ غَنِيٌّ حَمِيدٌ»

«و ما به لقمان حكمت داديم، كه شكر خدا را به جاى آور و هر كس شكر كند، همانا براى خويش شكر كرده؛ و هر كس كفران كند (بداند به خدا زيان نمى‌رساند، زيرا) بى‌ترديد خداوند بى‌نياز و ستوده است.»

به طور کلی، چله شکرگزاری به عنوان یک عمل معنوی و روحانی مورد توجه قرار می‌گیرد که به فرد کمک می‌کند تا نسبت به نعمت‌های دریافتی خود قدردانی کند و در برابر آن‌ها سپاسگزار باشد.

چله شکرگزاری چیست _ در اسلام، چله شکرگزاری یک عمل معنوی است که بر اساس آموزه‌های اسلامی انجام می‌شود. این عمل به معنای بیان سپاس و تشکر از خداوند برای نعمت‌هایی است که به فرد ارزانی داشته است، از جمله سلامتی، روزی، امنیت، خانواده و سایر نعمت‌های زندگی.

در آموزه های دینی ما، شکرگزاری به عنوان یک وظیفه واجب شناخته می‌شود و در قرآن کریم و روایات پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله) به آن اشاره شده است. شکرگزاری در اسلام نشانه‌ای از ایمان و تواضع در برابر خداوند است.

 

 

نظر خریداران کتاب چله 5 وبسایت رسمی ریلکس سام وان

چه رازی در پس عدد 40 نهفته شده است؟

در فرهنگ‌ها و ادیان مختلف، عدد 40 به عنوان یک عدد مقدس و معنوی شناخته شده است.

دلایل متعددی وجود دارد که این عدد به عنوان نمادی از پاکی، تجدید و تجدید حیات، آزمون، شناخته می شود.

برخی از دلایل مهم شامل موارد زیر می‌باشند:

۱. موارد مذهبی و اساطیری:

در مذاهب مختلف، مثلاً در اسلام، مسیحیت ، عدد 40 به عنوان یک دوره معنوی و مقدس شناخته می‌شود.

به عنوان مثال، مسلمانان معتقدند که پیامبران و انبیا در برخی موارد به مدت 40 روز و یا سال مورد آزمون و امتحان الهی قرار گرفتند.

۲. موارد تاریخی:

عدد 40 در موارد تاریخی و رویدادهای مهم به عنوان یک دوره مهم شناخته می‌شود.

به عنوان مثال:

سرانجام دعاى موسى علیه السلام به اجابت رسید و بنى اسرائیل نتیجه شوم اعمال خود را گرفتند،

زیرا از طرف خداوند به موسى چنین وحی فرستاده شد که : این جمعیت از ورود در این سرزمین مقدس

که مملو از انواع مواهب مادى و معنوى بود تا چهل سال محروم خواهند ماند

به علاوه در این چهل سال باید در بیابانها سرگردان باشند.

۳. موارد فلسفی:

برخی فیلسوفان و متفکران باور دارند که عدد 40 نشان‌دهندهٔ یک دورهٔ مهم در زندگی و همچنین تکامل روحی و روحانی فرد می‌باشد

در ادیان مختلف، ارتباط عدد 40 با پیامبران الهی به عنوان یک مفهوم مهم و مقدس شناخته شده است.

این عدد به عنوان یک دورهٔ معنوی و آزمونی مطرح می‌شود که پیامبران و انبیا در طول زندگی خود با آن مواجه شده‌اند.

 

بنر خرید کتاب چله شکرگزاری وبسایت رسمی ریلکس سام وان

برخی از این ارتباطات عبارتند از:

۱. نمونه‌های قرآنی: در قرآن کریم، به بیان برخی از موارد که پیامبران با عدد 40 مواجه شده‌اند اشاره شده است.

به عنوان مثال، موسی به مدت 40 روز در کوه سینا به منظور دریافت حکمت الهی و قانون تورات اقامت کرد.

 

۲. نمونه‌های حدیثی: در اسلام، عدد 40 به عنوان یک دورهٔ آزمون و تجربه معنوی شناخته می‌شود. به عنوان مثال، پیامبر اسلام،

محمد (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، قبل از اعلان رسالت و نزول اولین وحی، در غار حراء به مدت 40 روز تفکر و عبادت کرد.

 

۳. نمونه‌های مسیحی: در مسیحیت نیز، عدد 40 به عنوان یک دورهٔ مهم شناخته می‌شود. به عنوان مثال، عیسی مسیح به مدت 40 روز در بیابان بود و در این دوره با شیطان مواجه شد و مورد آزمایش قرار گذفت.

 

 

 

در کل، عدد 40 به عنوان یک دورهٔ مهم در زندگی و آزمون پیامبران الهی شناخته می‌شود و این ارتباطات در متون مذهبی و متون مقدس ادیان مختلف به دقت بیان شده‌اند

 

یکی از اتفاقات مهمی که به عدد 40 مرتبط شده است، زمانی است که حضرت موسی (علیه‌السلام) به مدت 40 روز و شب در کوه سینا اقامت کرد.

این دوره 40 روزه بر روی کوه سینا در قرآن کریم ذکر شده است. به عنوان مثال، در سوره الأعراف، آیه 142 آمده است: “و ما با موسی سی شب وعده قرار دادیم و ده شب دیگر بر آن افزودیم تا آنکه زمان وعده پروردگارش به چهل شب تکمیل شد. و موسی به برادر خود هارون گفت: تو اکنون جانشین من در قوم من باش و راه صلاح پیش گیر و پیرو راه اهل فساد مباش.”

 

و همچنین در سوره البقره، آیه 51 آمده است: “و (یاد آورید) موقعی که با موسی چهل شب وعده نهادیم، پس شما (در غیبت او) گوساله پرستی اختیار کرده ستمکار و بیدادگر شدید”

 

این 40 روز و شبی که حضرت موسی (علیه‌السلام) در کوه سینا به منظور دریافت حکمت و قانون الهی اقامت کرد، نمادی از یک دوره معنوی و مهم در زندگی او است که در قرآن به آن اشاره شده است

نظر خریداران کتاب چله شکرگزاری وبسایت رسمی ریلکس سام وان

اسرار پنهان عدد 40 در کائنات

عدد 40 در فرهنگ‌های مختلف و در ادیان مختلف به عنوان یک عدد مقدس و معنوی شناخته شده است و به انواعی از معانی و ارتباط‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

در زیر، به برخی از معانی و ارتباط‌های معروف عدد 40 در فرهنگ‌ها و ادیان مختلف اشاره می‌شود:

دورهٔ زمانی مهم: در معتقدات مذهبی، عدد 40 به عنوان یک دورهٔ زمانی مهم شناخته می‌شود که پیامبران و انبیا در طول زندگی خود با آن مواجه شده‌اند.

آزمون و امتحان: عدد 40 به عنوان یک دورهٔ آزمون و امتحان معنوی شناخته می‌شود.

این دوره به عنوان یک فرصت برای آزمودن و پاکسازی انسان از گناهان و اشتباهات معنا دارد.

تجدید و تجدید حیات: برخی معتقدند که عدد 40 به معنای تجدید حیات است. این دوره به عنوان یک فرصت برای بازتولید و تجدید حیات در معنویت و روحانیت مطرح است.

در کل، عدد 40 در فرهنگ‌ها و ادیان مختلف به عنوان یک عدد مقدس و معنوی شناخته شده است که به انواعی از مفاهیم مهم مرتبط است

پس این عدد قداست خاصی دارد و برآن شدیم که تمرینات کتاب چله شکرگزاری برای مدت 40 روز انجام شود

 

 

 

نظر خریداران کتاب چله شکرگزاری 7 وبسایت رسمی ریلکس سام وان

اهمیت شکرگزاری در آموزه های اسلامی

در آموزه‌های اسلامی، شکرگزاری به عنوان یک فعل معنوی مهم مطرح است. شکرگزاری به معنای ابراز قدردانی و سپاسگزاری از نعمت‌ها و رحمت‌های الهی است و در اسلام به عنوان یک عمل عبادی و روحانی مهم مورد تأکید قرار می‌گیرد. در آموزه‌های اسلامی، اهمیت شکرگزاری به دلیل موارد زیر بیان می‌شود:

 

۱. معنویت و اخلاق اسلامی: شکرگزاری به عنوان یک ارزش معنوی و اخلاقی در اسلام مورد تأکید قرار دارد. این ارزش به عنوان یک راهبرد برای ارتقاء روحانیت و اخلاق انسان در زندگی مطرح شده است.

۲. ارتباط با خداوند: شکرگزاری نشان از ارتباط نزدیک انسان با خداوند و قدرت الهی دارد. زیرا این عمل نشان از قبولی و سپاسگزاری از نعمت‌های الهی است.

۳. احترام به نعمت‌ها: شکرگزاری به عنوان یک اظهار احترام و قدردانی از نعمت‌ها و رحمت‌های الهی در نظر گرفته می‌شود. این عمل نشان از آگاهی و قدردانی انسان از نعمت‌هایی است که از جانب خداوند به او عطا شده است.

۴. سلامت روانی و روحانی: شکرگزاری به عنوان یکی از عواملی که به ارتقاء سلامت روانی و روحانی انسان کمک می‌کند،  این ارزش باعث ارتقاء حالت روحی و معنوی افراد می‌شود.

 

چله شکرگزاری چیست _ در کل، شکرگزاری به عنوان یک ارزش مهم در زندگی معنوی و اخلاقی انسان‌ها در آموزه‌های اسلامی تأکید می‌شود و به عنوان یک راهبرد برای رسیدن به آرامش و سعادت در دنیا و آخرت مطرح می‌شود

بنر خرید کتاب چله شکرگزاری وبسایت رسمی ریلکس سام وان

 

چله شکرگزاری چیست؟

چله شکرگزاری همان طور که از اسمش پیداست، شکرگزاری به مدت 40 روز است. در این 40 روز شما هر روز برای نعمت هایی که درک میکنید شکرگزاری و سپاسگزاری انجام می دهید. کلا ذات شکرگزاری باعث ازیاد نعمت های الهی می شود و این امر اگر با آگاهی انجام شود، شما شاهد وفور نعمت و ورود فراوانی به زندگیتان می شوید.

البته خداوند اصلا و ابدا نیازی به شکرگزاری ما ندارد، خداوند این امر را میانبری برای دریافت نعمت های بیشتر و رزق و روزی فراوان تر و گشایش های مالی برای ما انسانها قرار داده است. در پس این عمل معنوی انرژی زیادی در کائنات انتشار پیدا میکند و باعث خلق بیشتر برای ما می شود

پس مطمئن باشید اگر شکرگزاری میکنید تنها کسی که در این میان سود میبرد شما هستید، نه خداوند!

 

چرا باید چله شکرگزاری انجام دهید؟

شکرگزاری باید بخش جدانشدنی از زندگی شما باشد و در هر حالتی در هر لحظه از شبانه روز شکرگزار خداوند باشید، اما اگر میخواهید در مورد یک موضوع خاص به نتیجه ای مطلوب برسید، میتوانید از قداست عدد 40 استفاده کرده و یکبار و یا چندبار با نیتی خاص چله شکرگزاری انجام دهید. مثلاً: چله شکرگزاری برای ازدواج ، چله شکرگزاری برای ورود ثروت به زندگی، چله شکرگزاری برای پیدا کردن یک کار مناسب ، چله شکرگزاری برای ادای دِین، چله شکرگزاری برای خرید ماشین، چله شکرگزاری برای خرید خانه ، چله شکرگزاری برای بهبود روابط و….

 

 

 

چله شکرگزاری چگونه انجام می شود؟

شما باید 40 روز و هر روز زمانی را به شکرگزاری کردن نسبت به نعمت هایی که در زندگی دارید اختصاص دهید. کار پیچیده و عجیبی نیست، اما باید نظم را رعایت کنید و هر روز بدون وقفه این عمل را انجام دهید. اگر حتی یک روز به هر دلیلی انجام نشد، باید چله را از ابتدا آغاز کنید.

 

کتاب چله شکرگزاری چیست ؟

تمرینات کتاب چله شکرگزاری کار را برای شما راحت کرده است و نیاز نیست که در این 40 روز، هر روز زمانی را برای فکر کردن در مورد اینکه چه چیزی بگویید و چه چیزی بنویسید اختصاص دهید. تمرینات آمده هستند و شما فقط باید آن را انجام دهید. کلا کار را برای شما آسان کرده و میتوانید با تمرکز بیشتر نتایج بهتری هم دریافت کنید

نظر خریدار کتاب چله شکرگزاری 8

چرا باید کتاب چله شکرگزاری را بخوانیم؟

همه ما انسانها در زندگی چالش ها و خواسته هایی داریم که میخواهیم حل شوند و ما به حاجت خود برسم. من بهرام بهاری نویسنده کتاب چله شکرگزاری، مسیری که در زندگی از آن نتیجه دیده ام را در اختیار شما گذاشته ام تا به لطف خداوند شما عزیران هم به خواسته خود برسید. مطمئنا شما هم خواسته ای در دل دارید. حتی اگر تمرینات را هم با دقت کامل انجام ندهید و پایبند نظم خاصی نباشید، در کمترین حالت احساس درونی شما بهبود بخشیده و آرامش را لمس خواهید کرد.

 

در کتاب چله شکرگزاری چه مواردی یاد میگیرید؟

40 روز شکرگزاری برای هر روز شما قرار گرفته است که میتوانید در خود کتاب انجام داده و یا در دفتری جداگانه بنویسید. به عنوان دو تمرین کاربردی دیگر هم برای شما قرار داده شده که بسیار مجرب هستند و تاثیرات شگفت انگیز آن را خواهید دید. یک تمرین خاص برای هر روز شما در نظر گرفته شده که طبق توضیحاتی که در کتاب برای شما نوشته ام میتوانید به آسانی آن را انجام داده و نتیجه را در کتاب مکتوب کنید. (تمریناتی فوق العاده قدرتمند)

در کنار تمام این موارد، سه ساعت ویدیوی آموزشی در مورد تقویت عزت نفس برای شما در نظر گرفته ام. برای رسیدن به هر خواسته ای اگر خود را لایق و شایسته ی آن ندانید، هرگز وارد زندگی شما نمی شود؛ پس لازمه رسیدن به هر خواسته ای داشتن عزت نفس و تقویت مداومآن می باشد. با دقت ویدیو را نگاه کنید. (برای دریافت آن به پشتیبانی پیام دهید)

 

 

 

مزیت کتاب چله شکرگزاری چیست ، نسبت به دیگر کتابهای شکرگزاری

کتاب چله شکرگزاری یک کتاب معنوی با آداب و روسم و فرهنگ ایرانی است و از کتاب های غربی اقتباس نشده است. چله نشینی از سنت های قدیمی ایرانی است و به هیچ قومیت دیگری تعلق ندارد. تمرینات این کتاب و جمع آوری آن به صورت یک کتاب حاصل سالها تحقیق و به کار بستن آنها در زندگی شخصی خودم است و وقتی به نتایج شگفت انگیز آن پی بردم، تصمیم گرفتن این مطالب را به صورت کتاب مکتوب کنم تا بقیه هم بتوانند از آن بهره ببرند

 

آیا فقط یکبار باید برای خواسته ای چله شکرگزاری گرفت؟

خیر، شما تا انتهای زندگی گرانبهایتان می توانید این تمرینات را انجام دهید، اگر کتاب پُر شد می توانید برای دفعات بعدی تمرینات را در دفتری انجام دهید. پس هزار بار هم بخواهید میتوانید به هر نیت مثبت و خوبی چله شکرگزاری را انجام دهید. فقط خواسته ی شما نباید دور از ذهن و منطق باشد؛ مثلا نخواهید که اولین نفری باشید که میخواهد به کره ماه سفر کند. دقت کنید حتما در کنار تلاش معنوی و انجام تمرینات تلاش فیزیکی هم اهمیت زیادی دارد.

“از تو حرکت، از خدا برکت”

اگر به نیت پیدا کردن یک کار خوب و پُردرآمد چله شکرگزاری برگزار می کنید، حتما باید هر روز در جستجوی آن هم باشید، نه اینکه در خانه بمانید و به انتظار شغلی باشید که از آسمان یهویی بیفتد در خانه ی شما!

پس تلاش فیزیکی فراموش نشود!

 

 

آیا چله شکرگزاری برای ازدواج می توان انجام داد؟

چله شکرگزاری برای ازدواج _ برای هر موضوع مثبتی که بخواهید میتوانید چله شکرگزاری برگزار کنید، برای ازدواج هم می توانید چله شکرگزاری بگیرید. نیت کنید که فردی هم کفوّ و اندازه ی شما که حق الهی شماست و شما در کنار آن خوشبخت خواهید شد، سر راه شما قرار بگیرید. نیت کنید و یک چله شکرگزاری برای ازدواج خوب با فردی که از هر جهت مناسب شماست، برگزار کنید. میتوانید خصوصیات فرد مورد نظر را در ابتدای چله شکرگزاری در نظر بگیرید. اما توصیه میکنم که برای شخص خاصی این کار را انجام ندهید! از خداوند بهترین را بخواهید!
خانمی 55 ساله دارای سه فرزند تحصیلکرده که سالها بدون داشتن همسر فرزندان خود را به سرانجام رسانده بودند، پس از انجام اولین چله شکرگزاری، مردی بسیار متمول و ثروتمند، مهربان و خانواده دوست، سر راهشان قرار گرفت، در آن سن و سال برای این خانم جشن عروسی گرفت و سند خانه و ماشینی هم به نام ایشان زدند. این عزیز تمام این جملات را در یک پیام صوتی و با اشک شوق در دایرکت اینستاگرام ارسال کرده بودند.

پس اگر با نیت خوب و درست وارد چله شکرگزاری شوید، نتایج و معجزات شگفت زده تان می کنند

 

چله شکرگزاری برای ثروت چیست ؟

سوالی که همیشه از من پرسیده می شود این است: آیا می توان با چله شکرگزاری به ثروت رسید؟

رفیق خوبم، مقوله شکرگزاری و مخصوصا چله شکرگزاری وقتی به صورت عادتی زیبا در شما نهادینه شود، شاهد تغییرات زیبایی در زندگی خود خواهید شد. عزیزان زیادی در سطوح مختلف جامعه تمرینات این کتاب را انجام داده اند و از معجزات شگفت انگیز زندگیشان برای ما به تفصیل صحبت کرده اند. مکانیک، آهنگر، قصاب، پزشک عمومی، جراح، هایپر میوه، سبزی فروش، روانشناس، مهندس معمار، کترینگ غذا، آرایشگر، دندانپزشک، پرستار، خیاط، نجار و خیلی عزیزان دیگر که هم اکنون در خاطرم نیست. تمامی این عزیزان اذعان داشتند که پول های حلال و فراوان زیادی وارد زندگی شان شده، به طوری که اصلا انتظارش را نداشتند. پس امکان ورود ثروت به زندگی، با انجام چله های شکرگزاری مداوم امری عادی است.

 

شما هم نتایج خود را از انجام تمرینات کتاب چله شکرگزاری با ما به اشتراک بگذارید

 

Rate this post
بنر تجربه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا