آرامشآرامش برای همهآموزشارتباط با خداارتعاشاعتماد به نفستمرین قانون جذبثروتجذب ثروتخودسازیدوست داشتن خودشکرگزاریعاشقانه های من با خداعزت نفسقانون جذبقوانین کائناتکتاب چله شکرگزاری بهرام بهاریکتاب شکرگزاری بهرام بهاریمثبت اندیشیموفقیتنتایج کتاب چله شکرگزارینظر خریداران کتاب چله شکرگزاری

رسیدن به عشق و آرامش به کمک کتاب چله شکرگزاری

نظر خریداران کتاب چله شکرگزاری (1)

آرامش در زندگی مهمترین خواسته بشر از ازل بوده و به احتمال خیلی زیاد تا ابد هم خواهد بود. شاید در ظاهر اهمیت ثروت و پول از آرامش بیشتر به نظر برسد اما باور کنید مهمترین موضوع داشتن آرامش در زندگی‌ست.
اجازه دهید مثالی بزنم، شخصی را در نظر بگیرید که ثروت زیادی دارد اما در زندگی لحظه‌ای آرام و قرار ندارد و هر روز سر خود را با موارد مختلف شلوغ کرده و در اصل خودش را بصورت کامل فراموش کرده است. هیچ تفریحی ندارد، هیچ لذتی از در کنار خانواده بودن نمی برد و …
این شخص مهمترین چیزی که در زندگی خود کم دارد آرامش است. تقریبا 99/99 درصد انسانها از ابتدای خلقت تا به امروز بدنبال آرامش بوده و هستن و خواهند بود.

5/5 - (1 امتیاز)
بنر تجربه

بهرام بهاری

حدود 17 سال است که در حال تحقیق و یادگیری قوانین کائنات می باشد. هر لحظه بدنبال احساس خوب است. می خواهد با چیزهایی که یاد گرفته حال دل خودش و کسانی که با او در ارتباط هستند را خوب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا