معجون آرامش

خداوند هرگز آرزوها را بی نتیجه نمی گذارد

وعده الهی همیشه محقق می شود

وعده الهی _ ما بسیاری اوقات از انجام دادن آنچه خداوند از ما می خواهد طفره می رویم. خداوند در اعماق وجودتان با شما کلنجار می رود تا بتوانید خطایی را ببخشید، تناسب اندامتان را به دست آورید، نگرش بهتری پیدا کنید یا زمان بیشتری را با خانواده تان بگذرانید. یا شاید شما آرزو یا هدفی دارید که می دانید باید آن را تعقیب کنید، مثل شروع یک حرفه جدید، نوشتن یک کتاب، پیوستن به گروه همسرایان یا آموختن نوعی سرگرمی جدید.

می دانیم که خداوند این هدف را در درونمان نهاده است اما خیلی اوقات بهانه هایی می تراشیم که ما را عقب می رانند. بهانه های ما اینگونه اند: «خیلی گرفتارم. خسته و سرخورده ام. استعداد این کار را ندارم. آنها خیلی مرا آزرده اند.»
حرف زدن درباره اهداف و آرزوها کار آسانی است.

بیشتر بخوانید : قدرت جادویی کلمات از دیدگاه جول اوستین

وعده الهی _خیلی از مردم به زندگی متوسطی قناعت می کنند اما خوشبختانه خداوند هرگز آرزوها را بی نتیجه نمی گذارد. ممکن است از آرزوهایمان دست بکشیم، دست از تعقیب فرصت های جدید برداریم، و این باور را که می توانیم بر موانع غلبه کنیم از دست بدهیم، اما خداوند هنوز می خواهد ما را به آرزوهایمان برساند و به وعده هایش که در قلب ما نهاده عمل کند.

شاید برداشتن اولین قدم را یک هفته، یک سال یا حتی بیست و پنج سال به تعویق بیندازید، اما خداوند می گوید: «برای شروع هرگز دیر نیست.» شما هنوز می تواند همان چیزی شوید که خداوند شما را به آن دلیل خلق کرده است. ولی باید نقش خودتان را ایفا کنید و خود را از باتلاق درجا زدن بیرون بکشید. شما خیلی پیر یا خیلی جوان نیستید. شما پنجره فرصت های تان را نبسته اید. آرزویتان هنوز در درونتان زنده است.

حال باید ایمانتان را قوی کنید و بگویید: «اینک زمان من است. اکنون لحظه من است. من در این نقطه که هستم، نمی مانم. آنقدر که باید به بهانه ها اجازه داده ام که مرا عقب برانند. اما امروز، گام های ایمان را برمی دارم تا به دنبال فرصت های تازه بروم، سرگرمی های جدید را کشف کنم، عادات بد را در هم بشکنم و از شر افکار اشتباه خلاص شوم. می دانم که برای رسیدن به هر آن چیزی که خداوند در قلبم نهاده، اصلا دیر نیست.

وعده الهی

اگر چنین نگرشی داشته باشید، بقیه روزهای زندگیتان بهترین دوران زندگیتان خواهد شد. در کتاب مقدس وقتی پولس رسول به تیموتاؤس می گوید: «هدیه را بگشا. آتش را شعله ورتر ساز» منظورش این است که«تیمو تاؤس، زندگی به سرعت می گذرد. سرنوشتت را تعقیب کن».

شما باید شور خود را نسبت به آنچه خداوند در قلبتان نهاده حفظ کنید. اجازه ندهید کسی مأیوستان کند یا مجموعه ای از ناکامی ها متقاعدتان کنند که دست از تعقیب هدفتان بردارید و همان جا که هستید بمانید.

وعده الهی _ آموخته ام که هر مانع به این معناست که قدمی به تحقق رؤیا هایم نزدیک تر شده ام. برای رسیدن به درهای باز، باید اول پشت درهای بسته قرار گرفت. ممکن است هزاران بار تلاش کرده و شکست خورده باشید، اما شاید هرگز ندانسته باشید که درِ هزار و یکم همان دری است که قرار است باز شود . آتش اشتیاق را به درونتان بازگردانید.

4.8/5 - (46 امتیاز)
بنر تجربه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا